Tehnična podpora

Informacijski sistem je za podjetje ali katerokoli drugo organizacijo danes nepogrešljiv del poslovanja. Zagotavljanje stabilnosti, zanesljivosti in varnosti občutljivega informacijskega sistema so najpomembnejše naloge storitve tehnične podpore.

Ob ustrezni in učinkoviti tehnični podpori je življenjska doba sistema dolga, delovanje pa  stabilno in varno.

Med storitvami v okviru tehnične podpore D-net nudi:

  • redni pregled delovanja,
  • posodobitve in dopolnitve programske opreme,
  • predlogi zamenjav iztrošene opreme,
  • priprava predloga za izboljševanje učinkovitosti in zanesljivosti,
  • poročanje o delovanju sistema,
  • identificiranje potencialnih šibkih točk,
  • vključitev naročnikovega sistema v svoj daljinski nadzorni sistem, ki deluje 24 ur na dan, vse dni v tednu,
  • hiter odzivni čas za odpravo napake
  • v primeru napake na opremi poskrbimo za zamenjavo okvarjenega dela v dogovorjenem roku

Naše dolgoletne izkušnje na tehnični podpori kažejo, da je ta storitev za nemoteno delovanje informacijsko-komunikacijskega sistema nujna. 24 urni daljinski nadzor sistema, ki ga nudimo kot eno redkih podjetij v Sloveniji, pa tista nadgradnja, ki velikokrat prepreči, da bi naročnik sploh zaznal napako v delovanju, saj jo odpravimo še preden jo naročnik opazi. Naročnikovi pooblaščeni osebi omogočamo 24x7 vpogled v stanje informacijskega sistema. Po dogovoru pošiljamo pooblaščeni osebi tudi spremembe v stanju sistema po elektronski pošti in/ali SMS.